1. Nie mogę pobrać wideo klikając na link z wiadomości e-mail:
- Sprawdź, czy Twoja poczta e-mail nie blokuje otwierania przeglądarki po kliknięciu na link prowadzący do zewnętrznego serwisu.
- Link wygasł po przekroczeniu terminu pobierania wideo z serwisu.
2. Dlaczego nie ma mojego wideo na Koncie Klienta?
- Składając zamówienie podajesz adres e-mail, z którym zostanie automatycznie powiązane nowoutworzone Konto Klienta. Jeśli posiadasz kilka zamówień upewnij się, że nie użyłeś innego adresu e-mail składając któreś z nich.
- Logowanie na Konto Klienta przez Facebook oraz logowanie przez adres e-mail utworzy zupełnie inne konta.
- Składanie zamówienia nie zostało zakończone.
- Złożyłeś zamówienie na stronie innej firmy.
- Posiadasz kod zakupiony na Grouponie lub Poczcie Polskiej i jeszcze go nie zrealizowałeś u nas na stronie.
3. Pobieram wideo na produkty Apple
W przypadku telefonów, komputerów lub tabletów marki Apple niezbędne jest specjalne oprogramowanie dedykowane (do pobrania na stronie producenta) aby umożliwić przesyłanie plików oraz ich pobieranie. Standardowo pobierane pliki zapisywane są na iCloud Drive w katalogu ''Pobrane rzeczy'' lub folderze ''Pliki''.
Po więcej informacji kliknij tutaj.
4. Upłynął termin dostępności wideo na platformie Elfi
Corocznie wraz z końcem stycznia wszystkie pliki wideo są usuwane z naszych serwerów. Dodatkowo wysyłamy przypomnienia (mailowe, na Koncie Klienta, na stronie głównej portalu) o pobraniu wideo i zapisaniu go na własnym dysku. Niestety po wskazanym terminie nie ma możliwości przywrócenia danego pliku wideo.