Pobieranie wideo

1. Nie można pobrać wideo klikając na link z wiadomości e-mail:

  • sprawdź, czy Twoja poczta e-mail nie blokuje otwierania przeglądarki po kliknięciu na link prowadzący do zewnętrznego serwisu
  • link wygasł po przekroczeniu terminu pobierania wideo z serwisu

2. Brak wideo na Koncie Klienta: 

  • składając zamówienie podajesz adres e-mail, na którzy zostanie automatycznie utworzone Konto Klienta; jeśli posiadasz kilka zamówień upewnij się, że nie użyłeś innego adresu e-mail składając któreś z nich
  • logowanie na Konto Klienta przez Facebook-a oraz logowanie przez adres e-mail utworzy zupełnie inne konta
  • zamówienie nie utworzyło się poprawnie
  • złożyłeś zamówienie na stronie innej firmy
  • posiadasz kod zakupiony na Grouponie lub Poczcie Polskiej i jeszcze go nie zrealizowałeś u nas na stronie

3. Pobieranie wideo na produkty Apple:
W przypadku telefonów, komputerów lub tabletów marki Apple niezbędne jest specjalne oprogramowanie dedykowane (do pobrania na stronie producenta) aby umożliwić przesyłanie plików oraz ich pobieranie.

Po więcej informacji kliknij tutaj.

4. Upłynął termin dostępności wideo na platformie Elfi:
Wraz z końcem stycznia każdego roku wszystkie pliki wideo są usuwane z naszych serwerów z powodów kwestii bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych. Z tego powodu otrzymasz od nas  przypomnienia (mailowe, na Koncie Klienta, na stronie głównej portalu) o pobraniu wideo i zapisaniu na własnym dysku. Niestety po wskazanym terminie nie ma możliwości przywrócenia danego pliku wideo.