Pomoc techniczna

Rodzaj przeglądarki i systemu operacyjnego

Jak sprawdzić jaki mam system operacyjny? - Internet Explorer: kliknij tutaj (https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17295/internet-explorer-which-version-am-i-using) - Mozilla Firefox: kliknij tutaj (https://support.mozilla.org/pl/kb/ktora-wersja-firefox-ios) - Google Chrome: kliknij tutaj (https://support.google.com/chrome/answer/95414?hl=pl&co=GENIE.Platform=Desktop) Jak sprawdzić dane przeglądarki? - komputery z systemem Windows: kliknij tutaj (https://support.microsoft...

Dodawanie zdjęć do wideo

1. Mogę przesłać zdjęcie, ale nie pokazuje się ono jako dodane do wideo. Upewnij się, że zdjęcie ma właściwy format (JPG/JPEG/BMP), a następnie zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową. Wspieramy technicznie do 3 aktualizacji popularnych przeglądarek internetowych wstecz. 2. Nie działa przycisk dodawania zdjęcia. Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową. Wspieramy technicznie do 3 aktualizacji wstecz popularnych przeglądarek internetowych. 3. Strona nie odpowiada, nie da się dodać zdjęć....

Problemy z edytowanie wideo

1. Wprowadzone zmiany nie zapisują się: Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji i edytuj ponownie wideo. 2. Wprowadzone zmiany zapisują się, ale nie widać ich w wideo: Wideo generuje się od nowa i będzie gotowe w czasie od 2-6 godzin. 3. Edytowanie widea po pobraniu na dysk: Przykład: Twój telewizor wymaga rozszerzenia .avi. Wejdź na stronę www.google.com (http://www.google.com) i wpisz "free mp4 to avi converter". Znajdź stronę z darmowa usługą konwertowania i zm...

Brak zamówienia lub numeru zamówienia

Składając zamówienie każdorazowo generuje się unikatowy numer zamówienia. Numer składa się zawsze albo z samych liter, albo z liter i cyfr, lecz nigdy z samych cyfr. Sprawdź co może być powodem nieotrzymania takiego numeru (braku numeru zamówienia) nawet pomimo złożenia zamówienia. ------------------------- Przypadek 1: Masz kod GROUPON lub Poczty Polskiej Zakupienie kodu na stronie pośrednika nie oznacza złożenia zamówienia na stronie Elfi. Rozwiązanie: - Wejdź na stronę www.elfi.pl...

Pobieranie wideo

1. Nie można pobrać wideo klikając na link z wiadomości e-mail: - sprawdź, czy Twoja poczta e-mail nie blokuje otwierania przeglądarki po kliknięciu na link prowadzący do zewnętrznego serwisu - link wygasł po przekroczeniu terminu pobierania wideo z serwisu 2. Brak wideo na Koncie Klienta: - składając zamówienie podajesz adres e-mail, na którzy zostanie automatycznie utworzone Konto Klienta (https://www.elfi.pl/konto.html); jeśli posiadasz kilka zamówień upewnij się, że nie użył...

Odtwarzanie wideo

1. Wideo nie odtwarza się: - Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji i ponownie spróbuj uruchomić wideo w wersji online. - Sprawdź, czy masz działające połączenie internetowe. 2. Wideo nie odtwarza się po pobraniu na dysk: - upewnij się, że posiadasz odtwarzacz zawierający kodeki niezbędne do odtworzenia filmu; - zalecamy pobranie darmowego programu VLC Media Player - sprawdź, czy pobrał się cały plik; jeśli połączenie internetowe zostało pobranie i ...

Przesyłanie wideo innej osobie

Zaloguj się na swoje Konto Klienta (https://www.listymikolaja.pl/konto.html). Odszukaj wskazane wideo w zamówieniach. Obok wideo znajdziesz guzik ze strzałką, który umożliwi Ci przesłanie wideo dalej na dowolny adres e-mail.

Szablon listu nie działa

Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji i ponownie wejdź na nasza stronę.

Dłuższa treść listu

Nasze szablony listów mają limit znaków, aby Twój tekst w wersji drukowanej dobrze się prezentował. Z tego względu nie można załączyć dłuższych treści listów.