Brak zamówienia lub numeru zamówienia

Składając zamówienie każdorazowo generuje się unikatowy numer zamówienia. Numer składa się zawsze albo z samych liter, albo z liter i cyfr, lecz nigdy z samych cyfr. Sprawdź co może być powodem nieotrzymania takiego numeru (braku numeru zamówienia) nawet pomimo złożenia zamówienia.


Przypadek 1: Masz kod GROUPON lub Poczty Polskiej 

Zakupienie kodu na stronie pośrednika nie oznacza złożenia zamówienia na stronie Elfi. 

Rozwiązanie:

  • Wejdź na stronę https://www.elfi.pl/groupon/ lub https://www.elfi.pl/pocztapolska/ i spersonalizuj go. W ciągu kilku minut otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Znajdziesz w niej numer zamówienia. Wraz z utworzeniem zamówienia utworzyłeś Konto Klienta. W prawym górnym rogu kliknij "KONTO (Zaloguj)". Na Twoją pocztę przesłaliśmy automatycznie wygenerowane hasło do konta.

  • W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło. Zobacz jak to zrobić: kliknij tutaj


Przypadek 2: Posiadasz kupon/voucher z naszej strony

Zakup vouchera nie oznacza automatycznego utworzenia produktu. 

Rozwiązanie:

  • Wejdź na stronę www.elfi.pl, wybierz produkt i spersonalizuj go. Przechodząc do działu płatności wpisz swój kod/voucher w szare pole rabatowe i kliknij "dodaj". Sfinalizuj zamówienie. W ciągu kilku minut otrzymasz od nas wiadomość e-mail. Znajdziesz w niej numer zamówienia. Wraz z utworzeniem zamówienia utworzyłeś Konto Klienta. W prawym górnym rogu kliknij "KONTO (Zaloguj)". Na Twoją pocztę przesłaliśmy automatycznie wygenerowane hasło do konta.

  • W każdej chwili możesz zmienić swoje hasło. Zobacz jak to zrobić: kliknij tutaj


Przypadek 3: Składając zamówienie wpisałeś błędny lub inny adres e-mail

Podczas finalizacji zamówienia zrobiono literówkę w adresie e-mail lub podano nieużywany adres (lub inny niż domyślnie).

Rozwiązanie:

  • Sprawdź, czy nie podałeś innego adresu e-mail. Zaloguj się na daną skrzynkę i zweryfikuj, czy otrzymałeś od nas wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia.

  • Sprawdź na swojej poczcie foldery SPAM i oferty reklamowe lub wpisz w pasku wyszukiwania na swojej poczcie "wideo od Mikołaja" lub "list od Mikołaja". Nadal nic?

  • Wejdź na stronę www.elfi.pl i zobacz, czy nadal jesteś zalogowany na Konto Klienta. Jeśli tak, kliknij "KONTO (Zaloguj) --> Edytuj dane. Tam sprawdź, jaki został wpisany adres e-mail. W przypadku podania błędnego adresu możesz go bezpośrednio edytować.

  • Wygeneruj potwierdzenie bankowe dokonanej wpłaty za zamówienie. Jeśli płaciłeś wybierając "szybkie płatności PayU", na potwierdzeniu znajdziesz automatycznie wpisany numer zamówienia.


Przypadek 4: Usunąłeś/aś swoje Konto Klienta

Podczas usuwania Konta Klienta likwidujesz wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia.

Rozwiązanie: 

  • Niestety nie jesteśmy w stanie przywrócić usuniętych w ten sposób zamówień.


Przypadek 5: Nie możesz znaleźć naszych wiadomości e-mail na swojej skrzynce

Rozwiązanie:

  • Wpisz w pasku wyszukiwania na swojej poczcie "wideo od Mikołaja" lub "list od Mikołaja".


Przydatne informacje

Czy po złożeniu zamówienia na Twój adres e-mail zostało doręczone potwierdzenie przyjęcia zamówienia? Jeśli nie, może to oznaczać:

  • Możliwe, że doszło do finalizacji składania zamówienia. Sprawdź, czy na stronie w Koszyku nie zostały nieopłacone produkty.

  • Nasza wiadomość została schowana w folderze SPAM lub Ofertach Reklamowych. 

  • Użyłeś innego adresu e-mail do złożenia zamówienia. Prześlij go do nas celem weryfikacji.

  • Podczas składania zamówienia wprowadzono adres e-mail z błędem - z tego powodu Twoje Konto Klienta utworzyło się na podstawie błędnego adresu. Jeśli nie masz usuniętych plików Cookies w przeglądarce sprawdź, czy nadal jesteś zalogowany. Jeśli tak, kliknij "KONTO (Zaloguj)" --> Edytuj dane --> Zmień hasło.

  • Sprawdź czy nie zalogowałeś się poprzez Facebooka, możliwe iż posiadasz inny adres email zarejestrowany na koncie Facebooka i zamówienie zostało wysłane na ten adres email.