Wypełnianie wniosku o zwrot

WAŻNE: Nie możesz wnioskować o zwrot zamówienia jeśli nie jesteś jego właścicielem. Przesłanie druku odstąpienia jest obowiązkowe.

Pobierz druk reklamacyjny i uzupełnij następujące dane (pola obowiązkowe):

  1. Imię i nazwisko zamawiającego.

  2. Numer zamówienia* i zwracane produkty.

  3. Wnioskowana kwota zwrotu (nie może być większa niż cena zakupu).

  4. Nr konta bankowego, na który ma być zrealizowany zwrot (konto bankowe musi akceptować przelewy w walucie PLN).

  5. Podpis zamawiającego.

Kliknij TUTAJ, aby pobrać druk reklamacyjny.

Przydatne informacje

  • *Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z naszego serwisu oraz po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.

  • Numer zamówienia składa się z liter i cyfr lub samych liter, nigdy zaś z samych cyfr.

  • Jeśli posiadasz jedynie numer złożony z samych cyfr może to oznaczać, że zakupiłeś kod na nasz produkt przez stronę partnerską, np. Pocztę Polską, Groupon, i jeszcze nie złożyłeś zamówienia na naszej stronie - w takim przypadku wniosek o zwrot powinien być skierowany do tej firmy.

Jeśli zwracasz kod kupiony u pośrednika, skontaktuj się z nim w celu uzyskania zwrotu: