WAŻNE: Nie możesz wnioskować o zwrot zamówienia jeśli nie jesteś jego właścicielem. Przesłanie druku odstąpienia jest obowiązkowe.
Pobierz druk reklamacyjny i uzupełnij następujące dane (pola obowiązkowe):
Imię i nazwisko zamawiającego.
Numer zamówienia* i zwracane produkty.
Wnioskowana kwota zwrotu (nie może być większa niż cena zakupu).
Nr konta bankowego, na który ma być zrealizowany zwrot (konto bankowe musi akceptować przelewy w walucie PLN).
Podpis zamawiającego.
Kliknij TUTAJ, aby pobrać druk reklamacyjny.
Przydatne informacje
*Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z naszego serwisu oraz po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.
Numer zamówienia składa się z liter i cyfr lub samych liter, nigdy zaś z samych cyfr.
Jeśli posiadasz jedynie numer złożony z samych cyfr może to oznaczać, że zakupiłeś kod na nasz produkt przez stronę partnerską, np. Pocztę Polską, Groupon, i jeszcze nie złożyłeś zamówienia na naszej stronie - w takim przypadku wniosek o zwrot powinien być skierowany do tej firmy.
Jeśli zwracasz kod kupiony u pośrednika, skontaktuj się z nim w celu uzyskania zwrotu:
Poczta Polska: sklep@poczta-polska.pl
Groupon: kliknij tutaj