WAŻNE: Nie możesz wnioskować o zwrot zamówienia jeśli nie jesteś jego właścicielem. Przesłanie druku odstąpienia jest obowiązkowe.
Pobierz druk reklamacyjny i uzupełnij następujące dane (pola obowiązkowe):
- Imię i nazwisko zamawiającego.
- Numer zamówienia* i zwracane produkty.
- Wnioskowana kwota zwrotu (nie może być większa niż cena zakupu).
- Nr konta bankowego, na który ma być zrealizowany zwrot (konto bankowe musi akceptować przelewy w walucie PLN).
- Podpis zamawiającego.
Kliknij TUTAJ, aby pobrać druk reklamacyjny.
Przydatne informacje
- *Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail z naszego serwisu oraz po zalogowaniu się na swoje Konto Klienta.
- Numer zamówienia składa się z liter i cyfr lub samych liter, nigdy zaś z samych cyfr.
- Jeśli posiadasz jedynie numer złożony z samych cyfr może to oznaczać, że zakupiłeś kod na nasz produkt przez stronę partnerską, np. Pocztę Polską, Groupon, i jeszcze nie złożyłeś zamówienia na naszej stronie - w takim przypadku wniosek o zwrot powinien być skierowany do tej firmy.
Jeśli zwracasz kod kupiony u pośrednika, skontaktuj się z nim w celu uzyskania zwrotu:
- Poczta Polska: prezenty@poczta-polska.pl
- Groupon: kliknij tutaj