Przebieg procesu reklamacyjnego

1. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy.

2. Odeślij druk w formacie PDF przez formularz kontaktowy na naszej stronie.

3. Elfy sprawdzają poprawność danych. Jeśli wszystkie pola na druku zostały poprawnie wypełnione, realizują nadanie zwrotu. Trwa to zazwyczaj do 2 dni roboczych.

4. W zależności od wybranej metody zapłaty, wpłata pojawi się na Twoim koncie w różnym czasie:

Od momentu otrzymania od nas potwierdzenia nadania zwrotu czas realizacji to (zależnie od wybranego pośrednika płatności, którego wybrałeś/aś realizując wpłatę za zamówienie):
a)* płatność PayPalem - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayPal
b)* płatność PayU - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayU
c) płatność przelewem tradycyjnym - maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia nadania zwrotu

*Jeśli upłynęło 7 dni roboczych i nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, napisz do nas wybierając w formularzu dział "Reklamacje i zwroty". Prześlemy Ci dane umożliwiające kontakt z PayPalem/PayU. Pracownicy pośrednika wpłaty udzieli Ci dokładnych danych dotyczących statusu zwrotu.