Wideo

Jak utworzyć wideo dla grupy przedszkolnej lub szkolnej?

Aby utworzyć wideo dla grupy przedszkolnej lub szkolnej wybierz dowolne wideo, kliknij przycisk "Dla rodzeństwa", a następnie wybierz opcję "Powyżej trójki dzieci". W wideo "Dla rodzeństwa" nie ma podanego stopnia pokrewieństwa między dziećmi. Do wideo wybierz jedynie te zdjęcia, na których są wszyscy adresaci filmu. Aktualna oferta filmów jest dostępna na stronie Elfi (http://www.elfi.pl/wideo-od-mikolaja.html) WAŻNE: W opcji dla "Powyżej trójki dzieci" nie możesz wybrać imion adresa...

Jak dobrze wykadrować zdjęcie?

Do filmu możesz dodać tylko kwadratowe kadry ze zdjęcia. Jeżeli zdjęcie ma inne proporcje i kwadratowy kadr ucina jego ważne szczegóły to dodaj do obrazka białe ramki. Użyj w tym celu dowolnego programu graficznego (np. MS Paint).

Wysyłka wideo

Wideo wysyłamy na Twój adres e-mail w postaci linku oraz udostępniamy je do pobrania na Twoim koncie Klienta (https://www.elfi.pl/konto.html). W przesłanej od nas wiadomości z linkiem do wideo widoczna jest jego data ważności. Aby zachować wideo na dłużej nie zapomnij pobrać i zapisać je na prywatnym nośniku danych lub urządzeniu. Czas dostawy wideo: - Standard - 24 godziny - Express - 6 godzin - Super Express - 2 godziny UWAGA: Nie oferujemy sprzedaży wideo na płytach DVD.

Kiedy dostanę zamówione wideo?

Twoje wideo przyjdzie na email już nawet po 2* godzinach w zależności od wybranej opcji czasu dostawy od momentu zaksięgowania wpłaty. Dotyczy to szybkich płatności online. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych. Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub zaloguj się na swoje konto (https://www.elfi.pl/konto.html). Jeśli mimo tego nie możesz odnaleźć linku do filmu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami. - Sprawdź podany adres e-mail -...

Kraj zamieszkania dziecka

Jeżeli chcesz aby Mikołaj wypowiedział w wideo nazwę kraju zamieszkania dziecka, zaznacz w kreatorze zamówienia przy polu "Czy dziecko w zeszłym roku dostało film?" opcję ''Nie''. Następnie wyświetli się lista z krajami do wyboru. Nawet, jeśli adresat otrzymał wideo, ale chcesz, aby Mikołaj ponownie wymówił kraj zamieszkania, zaznacz "Nie". Opcja ta nie wpływa na pozostałą cześć fabuły filmu. Zobacz poniżej jak to zrobić. -------------------------

Zamieszczanie wideo na YouTube

Nasze filmy posiadają licencjonowaną, wykupioną ścieżkę dźwiękową. Mimo to serwis YouTube może zablokować Twoje wideo z powodu naruszenia praw autorskich do utworów. Niestety nie mamy na to żadnego wpływu. Możesz spróbować skontaktować się z obsługą YouTube i przekazać im naszą wiadomość e-mail potwierdzającą zakup filmu.

Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD lub inny nośnik?

Aby nagrać wideo na płytę będziesz potrzebować: - komputer z nagrywarką CD lub DVD, - czystą płytę CD lub DVD. Po ściągnięciu wideo na swój komputer: - włóż czystą płytę do napędu CD/DVD w komputerze, - kliknij "Mój komputer" i otwórz włożoną płytę, - przeciągnij plik z wideo do otwartego okna z czystą płytą, - postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Przydatne informacje: - wideo nie posiada napisów - niestety nie zapewniamy takiej usługi, - wszystkie nasze f...

Voucher na wideo

- Czym jest voucher na wideo? Voucher jest zamiennikiem dla produktu wideo. Pozwala Ci na natychmiastowy zakup i odłożenie personalizacji produktu na później. - Jak działa voucher na wideo? Po spersonalizowaniu produktu na stronie i przejściu do działu płatności wpisujesz swój kod z kuponu w polu 'kupon rabatowy'. Po kliknięciu "dodaj" cena za ten produkt zostanie wyzerowana. - Kto może użyć vouchera? Voucher możesz przekazać do użycia dowolnej osobie lub skorzystać z niego osobiście...

Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?

Twoje dane w naszym serwisie są ukryte i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz w prezencie wideo lub list. Nasi pracownicy nie mają również wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści zamówienia.

Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?

Wideo możesz edytować (poza zmianą imienia). Wejdź na swoje konto Klienta (https://www.elfi.pl/konto.html) i użyj opcji "Edytuj". Możesz dowolnie zmieniać zdjęcia lub inne informacje podane w zamówieniu. ------------------------- Najczęstsze problemy 1. Wprowadzone zmiany nie zapisują się. Zaktualizuj swoją przeglądarkę internetową do najnowszej wersji i edytuj ponownie wideo. 2. Wprowadzone zmiany zapisują się, ale nie widać ich w wideo. Wideo generuje się od nowa i będzie gotowe...

Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?

Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. w postaci zdrobnienia. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście, dodaj je za pomocą formularza (obok listy wyboru imion) abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion i pozwolić Mikołajowi dotrzeć do wszystkich dzieci ze swoją wideo wiadomością! WAŻNE: Nagrywane są tylko imiona. Nie nagrywamy nazwisk, nazw grup szkolnych/przedszkolnych lub nazw firm. -----------------...

Czym się różni wersja pojedyncza od zbiorowej?

Wersja pojedyncza skierowana jest do jednego dziecka, zbiorowa do rodzeństwa lub większej grupy dzieci. W wersji zbiorowej znajdzie się to samo co w wersji pojedynczej z uwzględnieniem różnic w konkretnych filmach. W filmie zbiorowym Mikołaj wypowie maksymalnie imiona trójki dzieci, a w opcji powyżej trójki dzieci, Mikołaj zwróci się do adresatów wideo słowami ''Drogie Dzieci''. Gdy wybierzesz wideo w wersji ''Dla jednego dziecka'' możesz dodatkowo wybrać wiek dziecka.

Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?

Tak, taka opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla dwójki dzieci, wybierz wersję filmu "Dla rodzeństwa". W wideo "Dla rodzeństwa" nie ma podanego stopnia pokrewieństwa między dziećmi. Kliknij tutaj (https://www.elfi.pl/wideo-od-mikolaja.html)

Wideo się nie odtwarza się na moim komputerze, co robić?

Jeśli wideo się nie odtwarza, prawdopodobnie nie masz zainstalowanych odpowiednich kodeków lub najnowszej wtyczki Flash. Aby poprawnie odtwarzać wideo skorzystaj z linków poniżej: - Link do Adobe Flash (http://get.adobe.com/flashplayer/) - Link do kodeków (http://downloads.ddigest-dl.com/software/download.php?sid=1089&ssid=0&did=374) - Link do darmowego programu VLC Media Player (https://mpc-hc.org/downloads/)

Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?

Niestety nie oferujemy takiej możliwości. Zamówione wideo dostaniesz od nas w postaci linku do wideo wysłanego na adres e-mail. Po pobraniu pliku na komputer możesz samodzielnie nagrać je na dysku CD lub DVD lub innym nośniku danych. W przesłanej od nas wiadomości z linkiem do wideo widoczna jest jego data ważności. Aby zachować wideo na dłużej nie zapomnij pobrać i zapisać je na prywatnym nośniku danych lub urządzeniu. Tu możesz zobaczyć jak to zrobić: kliknij tutaj (https://elfisanta.ladesk...

Wideo dla grupy

Jeżeli chcesz utworzyć wideo dla grupy wybierz dowolne wideo, kliknij guzik "Dla rodzeństwa", a następnie jedną z opcji: - "Dla dwójki dzieci" - "Dla trójki dzieci" - "Powyżej trójki dzieci". W wideo "Dla rodzeństwa" nie ma podanego stopnia pokrewieństwa między dziećmi. WAŻNE: W opcji dla "Powyżej trójki dzieci" nie możesz wybrać imion adresatów, jak również pozdrowień konkretnych grup (np. "grupa Misie").

Jakie zdjęcia dodać do wideo

Na stronie Elfi (https://www.elfi.pl/wideo-od-mikolaja.html) wybierz wideo. W opisie każdego filmu zobaczysz informacje o zdjęciach, jakie należy przygotować. Po opłaceniu i utworzeniu wideo możesz dowolnie zmieniać i edytować swoje zdjęcia. Poniżej znajdziesz podgląd pól zdjęć w pozostałych filmach. Na samym dole strony znajdziesz więcej przydatnych informacji o zdjęciach i wideo. Jak to działa: Jakie zdjęcia dodawać do pozostałych wideo? ------------------------- Sekret Mikołaja (wide...

Brak zamówionego wideo

Najczęstsze przyczyny nieotrzymania wideo 1. Jeśli po opłaceniu zamówienia nie otrzymałeś/aś od nas wiadomości oznacza to, że: - Przy zakupie podano nieaktywny adres e-mail lub był on wpisany z błędem. - Użyłeś innego adresu e-mail przy składaniu zamówienia. 2. Nasze maile są czasem umieszczane w spamie lub w folderze z ofertami reklamowymi. Zajrzyj tam lub wpisz w pasku wyszukiwania w swojej poczcie "wideo od Mikołaja". 3. Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na naszym ...

Jakość wideo

Możesz wybrać jedną z trzech jakości: - Standard (1200x720) - dedykowana na małe wyświetlacze, idealna na telefon - Full HD (1920x1080) - dedykowana na standardowej wielkości wyświetlacze (TV, tablety, monitory) - 4K (3840x2160) - dedykowana na duże wyświetlacze ------------------------- Przydatne informacje Jeśli potrzebujesz zmienić format wideo lub zmniejszyć plik z wideo, użyj do tego strony konwerterów on-line: - dla każdego typu pliku mp4 (również jakość 4...

Czas dostawy wideo

Czas dostawy wideo należy liczyć od momentu zaksięgowania wpłaty (otrzymasz od nas osobną wiadomość e-mail z informacją, że zaksięgowaliśmy Twoją wpłatę). W zależności od wybranego pakietu otrzymasz wideo w czasie: - dostawa Standard - do 24 godzin - dostawa Express - do 6 godzin - dostawa Super Express - do 2 godzin ------------------------- przydatne informacje: - Na poczcie e-mail sprawdź foldery SPAM lub Oferty Reklamowe. Nasze wiadomości czasami trafiają od raz...