Brak zamówionego wideo

Najczęstsze przyczyny nieotrzymania wideo

1. Jeśli po opłaceniu zamówienia nie otrzymałeś/aś od nas wiadomości oznacza to, że:

  • Przy zakupie podano nieaktywny adres e-mail lub był on wpisany z błędem.
  • Użyłeś innego adresu e-mail przy składaniu zamówienia.

2. Nasze maile są czasem umieszczane w spamie lub w folderze z ofertami reklamowymi. Zajrzyj tam lub wpisz w pasku wyszukiwania w swojej poczcie "wideo od Mikołaja".

3. Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na naszym koncie.

Standardowy czas księgowania:

  • szybkie płatności PayU - natychmiast po wpłacie - maksymalnie do 15 minut
  • przelew tradycyjny - do 7 dni roboczych
  • przelew na Poczcie / w innym punkcie - do 7 dni roboczych

Przydatne informacje:

  • Jeśli dokonałeś/aś wpłaty 7 dni roboczych temu i nadal nie masz potwierdzenia zaksięgowania, napisz do nas wybierając dział "Płatności" w formularzu kontaktowym. Koniecznie załącz dokument z potwierdzeniem wpłaty i podaj swój numer zamówienia.
  • Zamówienia na stronie www.elfi.pl muszą być opłacane w walucie PLN. Jeśli zleciłeś/aś przelew z przewalutowaniem, taka wpłata do nas nie dotrze. Skontaktuj się z nami przez formularz zgodnie z instrukcją powyżej.