List

Wysyłka listu

Wszystkie listy wysyłamy listem priorytetowym w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Koszt wysyłki: - Polska - 5,00 zł - Zagranica (cały świat) - 10,00 zł Czas dostawy listu: - na terenie Polski: do 10 dni roboczych - zagranica: do 20 dni roboczych

Kiedy przyjdzie mój list?

Twój list powinien dotrzeć w ciągu 10* dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych. Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub zaloguj się na swoje konto (https://www.elfi.pl/konto.html) i sprawdź status wysyłki. W dniu wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem realizacji. Jeśli po tym czasie list nie dotrze, poinformuj nas o tym mailowo. * Czas doręczenia: - na terenie Polski : do 10 dni roboczych...

Sposób nadania listu

Wszystkie listy wysyłane są jako nierejestrowany list priorytetowy. Z przyczyn logistycznych nie oferujemy: - wysyłki kurierskiej - nadania Paczkomatem - wysyłki zbiorczej - odbioru osobistego

Dotarł tylko jeden list z kilku zamówionych

Listy znajdujące się w tym samym zamówieniu są realizowane tego samego dnia roboczego, ale każdy z nich jest nadawany pocztą oddzielnie. Możliwe jest otrzymanie listów z niewielką różnicą w dacie doręczenia (termin jest zależny wyłącznie od pracy sortowni i Twojego rejonowego listonosza). Wszystkie listy wysyłamy jako priorytety. 99% z nich dociera do adresata w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania. Co zrobić, jeśli zamówiłeś kilka listów, a dotarł tylko jeden? - sprawdź datę nadania prze...

Czy mój list dojdzie przed Świętami?

Zamówienia na listy przyjmujemy do 14 grudnia, tak aby wszystkie listy doszły na czas. W przypadku listów na 6 grudnia prosimy o składanie zamówień najpóźniej do 28 listopada.

Podałem/am niepełne lub błędne dane adresta (na kopertę)

Ponieważ nie weryfikujemy danych wprowadzanych przez klientów do zamówienia, nie wyłapiemy takiego błędu. List zostanie nadany na adres, który podasz w zamówieniu. Zdarza się, że podczas druku obsługa zauważy brak pełnego adresu. Wówczas będziemy próbować się z Tobą skontaktować mailowo i/lub telefonicznie. Po trzech nieudanych próbach nawiązania kontaktu list nadamy na adres podany w zamówieniu, nawet jeśli będzie niekompletny.

Voucher na list

- Czym jest voucher na list? Voucher jest zamiennikiem dla listu. Pozwala na natychmiastowy zakup i odłożenie personalizacji produktu na później (najpóźniej do połowy grudnia). - Jak działa voucher na list? Po spersonalizowaniu produktu na stronie i przejściu do działu płatności wpisujesz swój kod z vouchera w szare pole rabatowe. Po kliknięciu "dodaj" cena za ten produkt zostanie wyzerowana. - Kto może użyć vouchera? Voucher możesz przekazać do użycia dowolnej osobie lub skorzystać ...

Jaki jest całkowity koszt listu?

Wszystkie ceny listów oraz wysyłki do poszczególnych miejsc znajdziesz w dziale Cennik (https://www.listymikolaja.pl/cennik.html).

Dlaczego list nie ma numeru nadania?

Wszystkie listy wysyłamy przesyłką listową priorytetową. Z przyczyn logistycznych nie oferujemy przesyłek poleconych co oznacza, że Twój list nie posiada numeru do śledzenia przesyłki. Współpracujemy z Pocztą Polską, która gwarantuje terminową dostawę zamówień.

Skąd wysyłane są listy?

Wszystkie listy, za porozumieniem i zgodą Świętego Mikołaja, wysyłane są z Jego filii w Warszawie, po to aby jeszcze szybciej mogły dotrzeć do swoich adresatów na całym świecie.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo Twoich danych to jeden z naszych priorytetów. Twoje dane w naszym serwisie są szczególnie chronione i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz w prezencie wideo lub list. Nasi pracownicy również nie mają wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści jego treści.

Czy jest możliwość zwrotu listu?

Jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym listem, w ciągu 180 dni od daty zaksięgowania wpłaty, możesz go zwrócić wysyłając do nas mailowo Odstąpienie od umowy i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.

Edytowanie listu - Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?

Tak. Wszelkich zmian w treści listu możesz dokonać z poziomu swojego konta, ale tylko do momentu zaksięgowania wpłaty ponieważ wtedy Twój list wpada w ręce Elfów i jest pakowany do koperty. Z tego powodu nie ma już późniejszej możliwości zmiany tekstu. ------------------------- Przydatne informacje: - Logowanie na Konto Klienta: kliknij tutaj (https://elfisanta.ladesk.com/298796-Logowanie-na-Konto-Klienta) - Zmiana hasła do Konta Klienta: kliknij tutaj (https://elfisanta.ladesk...

Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?

Zaraz po zaksięgowaniu opłaty za usługę dostaniesz od nas maila potwierdzającego wpłatę. Możesz to sprawdzić również na swoim Koncie Klienta (https://www.listymikolaja.pl/konto.html).

Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Zaraz po zakończeniu procesu zamawiania dostaniesz od nas maila potwierdzającego zamówienie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostało prawidłowo przyjęte. Możesz to sprawdzić również na swoim koncie.

Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?

Otrzymasz osobisty list od Świętego Mikołaja napisany bezpośrednio do Twojego dziecka lub osoby, dla której został zamówiony. List wydrukowany jest na ozdobnym, grubym papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą, ręcznie odciskaną pieczęć samego Świętego Mikołaja. Wszystko zapakowane jest w piękną świąteczną kopertę i wysłane tradycyjną pocztą na wskazany przez Ciebie adres. Na kopercie będzie znajdowała się pieczątka Poczty Polskiej i znaczki pocztowe. Zobacz co zawiera list (https://www.li...

Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, listy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Podczas zamawiania wybierz kraj do jakiego ma być wysłany list. Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa.

Kto wysłał do mnie list?

Niestety nie możemy udzielić odpowiedzi na to pytanie. Każdy klient składający zamówienie w naszym serwisie ma zagwarantowaną anonimowość. Z tego powodu nie przekazujemy nikomu również Twoich danych osobowych jeśli złożysz zamówienie.

List dla grupy (klasy) lub dwójki dzieci

Szablony listów na stronie są dedykowane jednemu adresatowi. Możesz samodzielnie zmienić treść aby dostosować go do kilku osób. W przypadku listu Gold (https://www.elfi.pl/list-od-mikolaja.html) pamiętaj, że miejsce na dyplomie jest ograniczone. Zmieszczą się tam maksymalnie dwa imiona. Jeśli dyplom będzie dla grupy, wpisz nazwę grupy w polu "imię i nazwisko adresata" na etapie składania zamówienia.

Czas doręczenia listu

Czas doręczenia listu należy liczyć od momentu zaksięgowania wpłaty (otrzymasz od nas osobną wiadomość z informacją, że zaksięgowaliśmy Twoją wpłatę). a) na terenie Polski: do 10 dni roboczych od dnia nadania przesyłki b) przesyłki zagraniczne: do 20 dni roboczych od dnia nadania przesyłki

List dotarł, ale ma błędy

Ponieważ nie czytamy treści każdego listu, nie dokonujemy również w nich korekty. Składając zamówienie potwierdzasz, że chcesz otrzymać właśnie taki list, jaki do nas prześlesz. Po opłaceniu listu nie ma niestety możliwości jego korekty ponieważ trafia on od razu do druku.

Brak potwierdzenia zamówienia

1. Jeśli po opłaceniu zamówienia nie otrzymałeś od nas wiadomości oznacza to, że: - Przy zakupie podano błędny adres e-mail lub e-mail był wpisany z błędem. - Użyłeś innego adresu e-mail przy składaniu zamówienia. - Nasze maile są czasem umieszczane w spamie lub ofertach reklamowych. Zajrzyj tam lub wpisz w pasku wyszukiwania na swojej poczcie "elfi", "listymikolaja" lub "list od Mikołaja".

Brak zamówionego listu

Najczęstsze przyczyny nieotrzymania listu: 1. Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na naszym koncie. a) szybkie płatności PayU - natychmiast po wpłacie - maksymalnie do 15 minut b) przelew tradycyjny - do 7 dni roboczych c) przelew na Poczcie / w innym punkcie - do 7 dni roboczych 2. Wprowadzono błędne lub niepełne dane adresata. Sprawdź na stronie Moje konto czy dane do wysyłki listu są poprawne. Jeśli podałeś poprawne dane i mimo to list nie dotarł w wyznaczonym terminie...