List

Wysyłka listu

Wszystkie zamówione listy wysyłamy listem priorytetowym* w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. Koszt wysyłki: Polska - 5,00 zł Zagraniczne (cały świat) - 10,00 zł Czas dostawy listu: na terenie Polski: do 10 dni roboczych zagranica: do 20 dni roboczych *przesyłka listowa nierejestrowana priorytetowa Listy wysyłane są na ''Dane odbiorcy listu'' czyli adresata, wskazane w formularzu podczas składania zamówienia. Odbiorca Listu to podmiot ws...

Kiedy przyjdzie mój list?

Twoje zamówienie zrealizujemy po zaksięgowaniu płatności. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych. W dniu przygotowania zamówienia otrzymasz od nas mail z potwierdzeniem jego realizacji i przekazania go do wysyłki. Twój list wyślemy najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. Czas doręczenia listu: na terenie Polski: do 10 dni roboczych od dnia nadania zagranica: do 20 dni roboczych od dnia nadania Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub ...

Sposób nadania listu

Wszystkie listy wysyłamy jako przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe. Z przyczyn logistycznych nie oferujemy: - wysyłki kurierskiej - nadania do paczkomatu - wysyłki zbiorczej - odbioru osobistego

Dotarł tylko jeden list z kilku zamówionych

Listy znajdujące się w tym samym zamówieniu są realizowane tego samego dnia roboczego, ale każdy z nich jest nadawany pocztą oddzielnie. Możliwe jest że otrzymasz listy z niewielką różnicą w dacie doręczenia (termin jest zależny wyłącznie od pracy sortowni i Twojego rejonowego listonosza). Wszystkie listy wysyłamy jako priorytety. 99% z nich dociera do adresata w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania. Co zrobić, jeśli zamówiłeś kilka listów, a dotarł tylko jeden? - sprawdź datę nadania prz...

Czy mój list dojdzie przed Świętami?

Zamówienia na listy przyjmujemy do 14 grudnia. Chcemy aby wszystkie listy doszły na czas. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój list krajowy dotrze najpóźniej na 6 grudnia złóż zamówienie do 22 listopada. Czas doręczenia listu: list krajowy na terenie Polski: do 10 dni roboczych list zagraniczny: do 20 dni roboczych Kiedy przyjdzie mój list? (https://pomoc.elfi.pl/938711-Kiedy-przyjdzie-m%C3%B3j-list)

Podałem/am niepełne lub błędne dane adresta (na kopertę)

Nie zawsze zauważymy taki błąd, ponieważ nie weryfikujemy Twoich danych wprowadzanych podczas składania zamówienia. List zostanie wysłany na adres, który podasz w zamówieniu. Zdarza się, że podczas druku obsługa zauważy brak pełnego adresu. Wówczas będziemy próbować się z Tobą skontaktować mailowo. Po trzech nieudanych próbach nawiązania kontaktu list nadamy na adres podany w zamówieniu, nawet jeśli będzie niekompletny.

Voucher na list

- Czym jest voucher na list? Voucher jest zamiennikiem dla listu. Pozwala Ci na natychmiastowy zakup i odłożenie personalizacji produktu na później (najpóźniej do połowy grudnia). - Jak działa voucher na list? Po spersonalizowaniu produktu na stronie i przejściu do działu płatności wpisujesz swój kod z vouchera w szare pole rabatowe. Po kliknięciu "dodaj" cena za ten produkt zostanie wyzerowana. - Kto może użyć vouchera? Voucher możesz przekazać do użycia dowolnej osobie lub skorzyst...

Jaki jest całkowity koszt listu?

Wszystkie ceny listów oraz koszty wysyłki znajdziesz w dziale Cennik (https://www.listymikolaja.pl/cennik.html).

Dlaczego list nie ma numeru nadania?

Wszystkie listy wysyłamy jako przesyłki listowe nierejestrowane priorytetowe. Z przyczyn logistycznych nie oferujemy przesyłek poleconych co oznacza, że Twój list nie posiada numeru do śledzenia przesyłki. Współpracujemy z Pocztą Polską, która gwarantuje terminową dostawę zamówień.

Skąd wysyłane są listy?

Wszystkie listy, za porozumieniem i zgodą Świętego Mikołaja, wysyłane są z jego filii w Warszawie, po to aby jeszcze szybciej mogły dotrzeć do swoich adresatów na całym świecie.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo Twoich danych to jeden z naszych priorytetów. Twoje dane w naszym serwisie są szczególnie chronione i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz w prezencie wideo lub list. Nasi pracownicy również nie mają wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści jego treści.

Czy jest możliwość zwrotu listu?

Jeśli Twoje dziecko (lub osoba dla której zamówiony był list) nie jest do końca oczarowane naszym listem, w ciągu 180 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz go zwrócić wysyłając do nas mailowo "Odstąpienie od umowy" i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu. W przypadku odstąpienia od umowy nie odsyłaj do nas papierowych listów.

Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?

Tak. Wszelkich zmian w treści listu możesz dokonać z poziomu swojego konta, ale tylko do momentu zaksięgowania wpłaty ponieważ wtedy Twój list wpada w ręce Elfów i jest pakowany do koperty. Z tego powodu nie ma już późniejszej możliwości zmiany tekstu. ------------------------- Przydatne informacje: - Logowanie na Konto Klienta: kliknij tutaj (https://elfisanta.ladesk.com/298796-Logowanie-na-Konto-Klienta) - Zmiana hasła do Konta Klienta: kliknij tutaj (https://elfisanta.ladesk...

Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?

Zaraz po zaksięgowaniu opłaty za usługę dostaniesz od nas maila potwierdzającego wpłatę. Możesz to sprawdzić również na swoim Koncie Klienta (https://www.listymikolaja.pl/konto.html).

Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Zaraz po zakończeniu procesu zamawiania dostaniesz od nas maila potwierdzającego zamówienie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostało prawidłowo przyjęte. Możesz to sprawdzić również na swoim Koncie Klienta.

Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?

Otrzymasz osobisty list od Świętego Mikołaja napisany bezpośrednio do Twojego dziecka lub osoby, dla której został zamówiony. List wydrukowany jest na ozdobnym, grubym papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą, ręcznie odciskaną pieczęć samego Świętego Mikołaja. Wszystko zapakowane jest w piękną świąteczną kopertę i wysłane tradycyjną pocztą na wskazany przez Ciebie adres. Na kopercie będzie znajdowała się pieczątka Poczty Polskiej i znaczki pocztowe. Zobacz co zawiera list (https://www.li...

Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, listy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Podczas zamawiania wybierz kraj do jakiego ma być wysłany list. Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa.

Kto wysłał do mnie list?

Niestety nie możemy Ci udzielić odpowiedzi na to pytanie. Każdy klient składający zamówienie w naszym serwisie ma zagwarantowaną anonimowość. Z tego powodu nie przekazujemy nikomu również Twoich danych osobowych jeśli złożysz zamówienie.

List dla grupy (klasy) lub dwójki dzieci

Szablony listów na stronie są dedykowane jednemu adresatowi. Możesz samodzielnie zmienić treść aby dostosować go do kilku osób. W przypadku listu Gold (https://www.elfi.pl/list-od-mikolaja.html) pamiętaj, że miejsce na dyplomie jest ograniczone. Zmieszczą się tam maksymalnie dwa imiona. Jeśli dyplom będzie dla grupy, wpisz nazwę grupy w polu "imię i nazwisko adresata" na etapie składania zamówienia.

Czas doręczenia listu

Czas doręczenia listu należy liczyć od kolejnego dnia roboczego od momentu otrzymania mailowego potwierdzenia o zrealizowaniu zamówienia (przygotowaniu listu do wysyłki). Otrzymasz też od nas osobną wiadomość po zaksięgowaniu wpłaty. Czas doręczenia listu: na terenie Polski: do 10 dni roboczych od dnia nadania zagranica: do 20 dni roboczych od dnia nadania

List dotarł, ale ma błędy

Ponieważ nie czytamy treści listów, nie dokonujemy również ich korekty. Składając zamówienie potwierdzasz, że chcesz otrzymać właśnie taki list, jaki do nas prześlesz w formularzu zamówienia. Po opłaceniu zamówienia nie ma niestety możliwości korekty treści listu, ponieważ trafia on od razu do druku.

Brak potwierdzenia zamówienia

Jeśli po opłaceniu zamówienia nie dostaniesz od nas wiadomości oznacza to, że: - Przy zakupie podano błędny adres e-mail lub był on wpisany z błędem. - Podany został przez Ciebie inny adres e-mail przy składaniu zamówienia. - Nasze maile są czasem umieszczane w spamie lub ofertach reklamowych. Zajrzyj tam lub wpisz w pasku wyszukiwania na swojej poczcie "elfi", "listymikolaja" lub "list od Mikołaja".

Brak zamówionego listu

Najczęstsze przyczyny nieotrzymania listu: 1. Twoja wpłata nie została jeszcze zaksięgowana na naszym koncie. a) szybkie płatności PayU - natychmiast po wpłacie - maksymalnie do 15 minut b) przelew tradycyjny - do 7 dni roboczych c) przelew na Poczcie / w innym punkcie - do 7 dni roboczych 2. Wprowadzono błędne lub niepełne dane adresata. Sprawdź na stronie Moje konto czy dane do wysyłki listu są poprawne. Jeśli podałeś poprawne dane i mimo tego list nie dotarł w wyznaczonym terminie...