Listy znajdujące się w tym samym zamówieniu są realizowane tego samego dnia roboczego, ale każdy z nich jest nadawany pocztą oddzielnie. Możliwe jest że otrzymasz listy z niewielką różnicą w dacie doręczenia (termin jest zależny wyłącznie od pracy sortowni i Twojego rejonowego listonosza). Wszystkie listy wysyłamy jako priorytety. 99% z nich dociera do adresata w ciągu 3 dni roboczych od daty nadania.
Co zrobić, jeśli zamówiłeś kilka listów, a dotarł tylko jeden?
- sprawdź datę nadania przesyłki - na swoim Koncie Klienta, a także w powiadomieniu mailowym, znajdziesz potwierdzenie realizacji zamówienia przez serwis Elfi
- jeśli od daty nadania nie minęło jeszcze *10 dni roboczych, zaczekaj na doręczenie kolejnych listów
- jeśli termin *10 dni roboczych został przekroczony, napisz do nas i prześlij wypełniony skan odstąpienia od umowy; w tym celu koniecznie kliknij tutaj.
Przydatne informacje:
- Konto Klienta: kliknij tutaj
- Dlaczego list nie ma numeru nadania: kliknij tutaj
- Przyczyny nieotrzymania listu: kliknij tutaj