Płatności

Dostępne metody płatności

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczne systemy PayU, PayPal oraz PayLane. Oferujemy następujące płatności: - szybki przelew internetowy (mTransfer, iPKO, Alior itp.) - BLIK - karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express) - PayPal - zwykły przelew tradycyjny Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne. UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.

Czas księgowania wpłaty

a) szybkie płatności PayU - natychmiast po wpłacie - maksymalnie do 15 minut b) przelew tradycyjny - do 7 dni roboczych c) przelew na Poczcie / w innym punkcie - do 7 dni roboczych

Kiedy wróci do mnie cofnięta wpłata?

Czas zwrotu wpłaty zależy od wybranego pośrednika płatności. Jeśli wybrałeś/aś: - * płatność PayPalem - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayPal - * płatność PayU - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayU - płatność przelewem tradycyjnym - maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia nadania zwrotu *Jeśli upłynęło 7 dni roboczych i nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, napisz do nas wybierając w formularzu dział "Zwroty i...

Wpłata przelewem bankowym

Każdorazowo numer konta jest generowany i przypisany do Twojego zamówienia, dlatego numery wpłat mogą się różnić. Z tego powodu nie znajdziesz na naszej stronie jednego numeru do nadania przelewu. Poniżej znajdziesz kroki wygenerowania numeru do wpłaty na konto. 1. Wejdź na stronę Elfi i utwórz zamówienie. 2. Wybierz metodę płatności "PayU". 3. Następnie kliknij ''Przelew'' i wybierz z listy ''Przelew tradycyjny''opatrzony ikonką różowego formularza przekazu pocztowego. W przeglądarce otworzy...

Wpłata w innej walucie

Opłaty za produkty ze strony Elfi (http://www.elfi.pl) możesz zrealizować jedynie w walucie PLN. Nie możesz opłacić zamówień z konta zagranicznego z opcją przewalutowania. W przypadku różnicy przelewu względem ceny zamówienia nawet o 1 grosz (więcej lub mniej) wpłata nie zostanie zaksięgowana i wróci na Twoje konto bankowe. Czas zwrotu wpłaty zależy od wybranego pośrednika płatności. Jeśli wybrałeś/aś: a) płatność PayPalem - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy Pay...

Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia: - 203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatn...

Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU, PayLane oraz PayPal. Oferujemy następujące płatności: a) szybki przelew internetowy: mTransfer, iPKO, Alior itp. b) PayPal c) karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express) d) przelew tradycyjny Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne. UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.

Czy moje dane płatności są bezpieczne?

Strona Elfi chroniona jest przez certyfikat SSL. Co to oznacza? Twoje dane osobowe, wgrane zdjęcia i numer karty kredytowej zabezpieczone są specjalnym kodem, który uniemożliwia ich kopiowanie lub odczytanie. Wszystkie dane użyte są jedynie w celu złożenia zamówienia.

Jak ponowić przerwaną płatność?

W przypadku przerwania realizacji płatności zaloguj się na swoje automatycznie utworzone Konto Klienta (https://www.elfi.pl/konto.html), odszukaj spersonalizowany produkt i kliknij znajdujący się pod nim guzik "Opłać". Możesz zmienić także wybór metody płatności.