Wpłata w innej walucie

Opłaty za produkty ze strony Elfi możesz zrealizować jedynie w walucie PLN. Nie możesz opłacić zamówień z konta zagranicznego z opcją przewalutowania. W przypadku różnicy przelewu względem ceny zamówienia nawet o 1 grosz (więcej lub mniej) wpłata nie zostanie zaksięgowana i wróci na Twoje konto bankowe.

Czas zwrotu wpłaty zależy od wybranego pośrednika płatności. Jeśli wybrałeś/aś:

a) płatność PayPalem - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayPal
b) płatność PayU - od dnia nadania zwrotu czas jest regulowany przez regulamin firmy PayU
c) płatność przelewem tradycyjnym - maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia nadania zwrotu

Jeśli upłynęło 7 dni roboczych i nadal nie widzisz zwrotu na swoim koncie, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Prześlemy Ci dane umożliwiające kontakt z PayPalem/PayU. Pracownicy pośrednika wpłaty udzielą Ci dokładnych danych dotyczących statusu zwrotu.

WAŻNE:

Jeśli dokonałeś/aś mimo to przelewu z przewalutowaniem, zgłoś się do nas przez formularz kontaktowy. Załącz dowód (w formacie PDF) zrealizowanej wpłaty. Postaramy się przyspieszyć cofnięcie takiej płatności z powrotem na Twoje konto bankowe.