Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
 

  • 203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

 

  • 204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.

 

  • 502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk "Wstecz" w wyszukiwarce). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

 

  • 504 – Błąd występuje gdy:
  • link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
  • rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś "Wstecz"
  • rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona

 

Jeśli występujący problem nie został opisany powyżej, skontaktuj się bezpośrednio w firmą PayU: Kliknij tutaj


Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.